Colonhidroterapia este baza tuturor vindecărilor (6)




Eliberarea emoţiilor negative

  Mi-am amintit că la  prima şedinţă de terapie, atunci când mi-a făcut anamneza,  Cristina îmi spusese că procedura de curăţare a colonului elimină şi emoţiile negative stocate de ani de zile. Mi s-a părut curios, aşa că am rugat-o să-mi explice: „ Într-adevăr, curăţarea asta a colonului merge în substraturi mult mai profunde. Anume până la nivelurile energetic şi cel astral, deoarece stomacul nostru se află în dreptul plexului solar. Acest plex solar este cel care stochează toate  emoţiile  noastre,  în special negative, ele ajungând ulterior în colon . Aşa se explică faptul că, atunci când ne pregătim pentru un eveniment, examen, o întâlnire emoţionantă, etc,  simţim că, dacă noi suntem agitaţi sau stresaţi, parcă  nici sistemul digestiv nu funcţionează. Încerc să-ţi spun că  emoţiile sunt strict legate de partea de  sistem digestiv. Şi atunci, prin curăţare, sigur că da, toate aceste emoţii şi  traume petrecute în viaţa cuiva,  se elimină”.  Mai am o curiozitate. Dacă unele persoane s-au lăsat de fumat sau de alcool, ajută în vreun fel această terapie? „ Este un moment ideal să-ţi faci o curăţare a colonului, căci acele toxine cauzate de fumat şi de alcool trec prin filtrele hepatice, apoi se opresc în colon. Ca să scăpăm de ultimele rămăşiţe ale acestor două vicii, se recomandă, evident, curăţarea colonului”.

Pacienţi dificili?

   Nu chiar.Dificili în ideea că erau mult prea speriaţi în a face această procedură. Îşi făceau fel şi fel de scenarii, dar o dată ce ajung să facă prima şedinţă de curăţare, îşi dau seama că este o terapie prietenoasă, nu presupune niciun fel de traumă, nu este invazivă şi îţi creează chiar o stare de confort.Însă pacienţi dificili în adevăratul sens al cuvântului nu am avut! Mai degrabă se speriau de  regimul alimentar, dar acesta este impus doar cât ţine terapia - câteva zile înainte şi câteva după. Într-adevăr, este recomandat  să ai o alimentaţie cât mai uşoară, bazată pe fructe şi legume în special. Ideea că trebuie să reducă carnea, excesul de cafea, etc., îi cam punea pe gânduri, nu că  le era teamă de  ce li se va întâmpla aici. Au venit, au făcut seriile aşa cum le-am recomandat şi au obţinut rezultatele pe care şi le-au dorit”.

Georgeta Istrate

Date de contact
Telefon: 0768 970 031
http://clinicaremedium.ro/
office@clinicaremedium.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...