Colonhidroterapia este baza tuturor vindecărilor (8 – ultima)




Spiritualitatea, colonhidroterapia şi fericirea

   La ultima şedinţă de terapie, am cunoscut o pacientă de-a Cristinei, pe care am rugat-o să-mi povestească despre felul în care se simte. Se numeşte Teodora, are 25 de ani şi mi-a mărturisit că:
„mă simt foarte bine, s-au  observat rezultate încă  de la a treia şedinţă, în sensul că  nu mai am dificultăţi în ceea ce priveşte constipaţia. Sunt schimbări pozitive la nivelul organismului: mă simt mult mai curată,  dorm mai mult, am un regim alimentar  mai sănătos. După ce faci această terapie, nu-ţi mai vine să mănânci orice”.  
    Am vrut să ştiu de la Teodora, cum de s-a hotărât să facă terapia, deşi este atât de tânără. „ M-am hotărât să vin după ce am aflat de procedură dintr-o tabără de spiritualitate, în care am fost vara aceasta. Doi dintre colegii de tabără mi-au spus că fac o curăţare a colonului cel puţin o dată pe an. Am început să citesc, eu aveam nişte probleme cu sistemul digestiv.  Mi-am spus: hai să încerc! Am citit, apoi m-am programat. Îţi mărturisesc, înainte  am fost pe la diverşi doctori, dar nu am avut rezultate. Acum e altceva. Sunt mai fericită, ieri mi-am cumpărat flori, chiar şi relaţiile cu cei din jur au devenit mai frumoase”.  

Cel mai frumos cadou
 
   O altă pacientă a Cristinei se numeşte Georgiana,  are 27 de ani,  şi mi-a spus că este de-a dreptul încântată de terapie. Dacă la început îşi propusese să facă procedura o dată pe an, acum s-a răzgândit. Va veni la colonhidroterapie de cel puţin două ori pe an! “ Am ales această procedură datorită faptului că efectele sunt imediate, vizibile, iar acest lucru este evident din descrierea metodei. Încă de la prima şedinţă am experimentat senzaţii de uşurare a corpului, ca o despovărare, iar mai apoi, înaintând în terapie,rezultatele se vedeau şi în exterior. După câteva zile, tenul a început să se cureţe, să fie mai fin şi să capete un aspect mai luminos. Efectul a fost surprinzător de bun.  Un alt aspect pe care am simţit nevoia să-l adopt după această terapie, a fost să am o atitudine mai responsabilă în ceea ce priveşte alimentaţia. Pentru mine, a  fost cel mai frumos cadou pe care mi l-aş fi putut face”.


Georgeta Istrate


Date de contact
Telefon: 0768 970 031
http://clinicaremedium.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...