Biomedis - sănătate la purtător 4 – ultima



    
 Ţie îţi place să scrii...

   


    După ce mama a plecat în satul ei, am dat un mesaj lui Nicu Ghergu să facem cumva să-i  înapoiez aparatul. Pentru că el nu mi-a răspuns imediat, l-am luat la serviciu, în caz că trece prin zonă, să rezolv imediat. Îl ţineam în geantă, închis în cutiuţa lui. A doua zi,  când am mers la masă, mi-am amintit că aparatul trebuie să stea cât mai aproape de pacient… De ce mi-a venit asta în minte, numai Dumnezeu ştie! Normal că  o idee năstruşnică mi-a răsărit: ce-ar fi ca, până vine terapeutul, să îmi fac un program pe simptomele pe care le am, şi să-l ţin în buzunar în timp ce lucrez?  Zis şi făcut. După ce l-am programat, l-am pus în săculeţul lui şi l-am vârât frumuşel în buzunarul sacoului. În locul cu afecţiunea respectivă pe care pusesem aparatul să lucreze, simţeam anumite vibraţii, o senzaţie plăcută şi un fel de energie care încălzea zona. Nu puteam să uit de aparat, căci senzaţiile pe care le aveam, îmi aminteau că sunt în terapie. Devenisem mai calmă, mai senină, mai încrezătoare în mine, mai sprintenă. Colegii îmi făceau câte o remarcă de genul că arăt bine sau foarte tânără. Era confirmarea că acel aparat este cu adevărat o fabrică de sănătate. M-am îndrăgostit aşa mult de acea minune, că şi noaptea, după ce îl programam, îl ţineam aproape de mine, să lucreze în timp ce dorm. Când Nicu a venit după el, i-am povestit câte probleme de sănătate îmi rezolvasem. Se grăbea, ca de obicei, şi mi-a spus râzând, ca o glumă de copil: “ţie îţi place să scrii, fă un articol despre această experienţă!”

Ce idee excelentă!

Georgeta Istrate


   Vă dau mai jos  un link, lăsându-vă  pe dumneavoastră să citiţi despre aparatul care face cât o fabrică de sănătate şi care are peste 3000 de programe de tratament:






Telefoane: 0766.671.103  sau  021.315.39.79.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...