Terapii specifice coloanei vertebrale II



Masajul cu rollout - echilibru fizic şi emoţional


Expresia  feţei pacientului şi limbajul corpului arată încredere, ca şi cum ar exprima cuvintele: merg pe mâna dumneavoastră!!! Terapeutul îi vorbeşte despre  un masaj magnetic pe care-l va executa cu ajutorul unui instrument inventat de japonezi. Acest aparat, conceput de Facultatea de Chiropractică din Japonia, este unul cu adevărat  special. Se numeşte rollout, iar numele îi vine de la modul de folosire, mai bine zis,  prin rulare. Mă uit lung spre terapeut.  Nu mi se pare nimic ieşit din comun la acest instrument. Explicaţia mă convinge: „Masajul magnetic este benefic pentru întreg organismul . Nu numai că  stimulează funcţiile măduvei spinării, implicit ale creierului, dar are legătură şi cu  buna  funcţionare a sistemului imunitar. Pe lângă faptul că aliniază vertebrele foarte bine, amplifică forța vitală, eliminând, aşa cum ţi-am spus mai devreme,  blocajele emoționale și mentale. Este ceva fantastic! Nu de puține ori mi s-a întâmplat ca, atunci când fac acest masaj, emoțiile, începând de la griji, neliniști, supărări, etc, să iasă la suprafață. Poate vrei să ştii cum am ajuns la aceste concluzii. Ei bine, după o oră și ceva de tratament, unele persoane  încep să ofteze, altele plâng, unele îmi spun că parcă li s-a luat o piatră de pe inimă, etc. Am avut un pacient care mi-a spus că simte ca şi cum un munte i-ar fi fost  îndepărtat de pe spate. De obicei, emoţiile încep să se deblocheze după câteva zile de la şedinţa de masaj , iar efectele vin cu o intensitate la fel de mare ca şi dorinţa pacientului  în cauză de a evolua. Aceste persoane parcă aşteaptă demult o astfel de eliberare. Ca pe o mântuire...”

Sistemul energetic al organismului este dirijat de coloană

Explicația este logică deoarece, după cum ți-am spus și în alte dăţi, coloana guvernează tot sistemul energetic al organismului. Ei bine, fiind meridianul guvernator, după el se așează și emoțiile. Ca să înțelegi mai bine, unii care se lasă copleșiți de griji, se gârbovesc, alții își deformează coloana așa de rău încât ajung să meargă strâmb. Am  exemple de acest gen câte vrei.   Dar cel mai important lucru de reținut  este că sănătatea coloanei depinde în mare măsură de starea noastră emoțională. Așadar, aveți grijă cu emoțiile, deoarece ele reprezintă una dintre cele mai importante chei spre sănătate. Sunt două condiții majore pentru readucerea corpului în stare de echilibru : să conștientizezi că ai o problemă și, mai cu seamă,  să îți dorești să te vindeci! Apoi îmi demonstrează că pacientul are un potențial bun de sănătate: ”vezi culoarea roşie de pe spatele lui Marian? Ei bine, acest lucru  arată hiperemia, adică afluxul mare de sânge din această regiune a corpului. Cu alte cuvinte, faptul că sângele iese imediat la suprafaţă sub influenţa acestui masaj, arată potențialul mare de sănătate de care se bucură.

 Georgeta Istrate


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...